۱۳۸۹ بهمن ۱۸, دوشنبه

ماجراي ميهمانان مرموز جنگل سياه


جنگل سياه در شمال كلورادو يكي از مكانهايي است كه ركورد ديده شدن ارواح و اتفاقات عجيب و غريب را دارد . كارشناسان علوم ماوراء طبيعي ميگويند كه حداكثر 20 روح در اين مكان ديده شده است.
 در سال 1991 استيولي به همراه همسرش خانه اي را در اين منطقه اجاره كرده و پس از يكسال آنرا خريداري كردند . اتفاقات عجيبي در اين خانه پيش چشمشان افتاد ؛ چراغها خود به خود خاموش و روشن ميشدند . صداهايي شبيه صحبت آدمها مدام به گوش ميرسيد . در شب اين زوج صداي اركستر موسيقي را ميشنيدند . بچه هاي آنها هم مدام از ديدم سايه هاي متحرك و روشن شدن نور در اتاقشان صحبت ميكردند . حتي بوهاي عجيبي كه بيشتر بوي مواد شيميايي بود در خانه حس ميشد . استيو ابتدا فكر كرد كه اشخاصي قصد جاسوسي در خانه وي را دارند ، به همين دليل دوربين هايي را در خانه نصب كرد كه جواب نداد. استيو و همسرش در سال 1995 با برنامه اي تلويزيوني تماس گرفتند و از آنها كمك خواستند . "اكو بودين" كه يك شكارچي ارواح بود اين گروه فيلمبرداري را همراهي ميكرد . او ادعا كرد كه در اتاق نشيمن اين خانه روح مردان خطرناكي وجود دارد.
بت همسر رابرت يك بار ادعا كرد كه يكي از اين ارواح قصد داشته به جسم وي نفوذ كند . مدتي بعد "پيتر جيمز" كه يك كارشناس خبره علوم ماوراء طبيعي است وارد خانه شد و گفت اين ارواح ميخواهند دوباره به زندگي بازگردند . كارشناسان زيادي از جمله دانشمندان علوم الكترومگنت ، علوم كوانتوم و علوم ماوراء طبيعي وارد اين خانه شدند و همگي وجود اين فعاليتهاي عجيب و غريب را تاييد كردند . بعضي بر اين باورند كه منشا همه اين فعاليتهاي عجيب در زير اين خانه است . رابرت و بت در سالهاي اخير مجددا به اين خانه بازگشتند و گفتند ميخواهند با همين وضعيت در آن زندگي كنند . آنها ديگر به هيچ محققي اجازه ورود به خانه را ندادند و گفتند ترجيح ميدهند در آرامش زندگي كنند . اما چنين چيزي امكان دارد؟! 

۱ نظر:

مدیریت سایت پریماه و ساتکوشاپ گفت...

با سلام
مدیریت سایت پریماه وساتکو شاپ هستم ،از سایت شما بازدید کردم ، سایت خوبی بود،خوشحال میشم سایت پریماه و ساتکو شاپ را ببینید و از نظر شما استفاده کنم.مرسی
http://www.parymah.com/
http://www.satcoiran.com/

ارسال یک نظر