آگاهي از بروزرساني وبلاگ

براي دريافت آخرين مطالب ، ايميل خود را وارد كنيد (فراموش نكنيد كه بر روي لينك فعالسازي كه براي شما ايميل ميشود كليك كنيد!):

Powered by FeedBurner

۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

اتومبيل هاي اسپرت آينده - بخش سوم و آخر chevrolet corvette c7


آينده اتومبيلهاي اسپرت جنرال موتورز در شورولت كوروت خلاصه ميشود كه تبديل به اتومبيلي سبكتر ، جذاب تر و جمع و جور تر خواهد شد كه از پيشرانه قدرتمند ولي كوچكتري در آن استفاده ميشود.
چنانچه جنرال موتورز اعلام ورشكستگس نميكرد نسل آينده كوروت يعني C7 بصورت يك اتومبيل موتور وسط عرضه ميشد اما آن نقشه فعلا بايگاني گرديده و شايد در مدل C8 يا نسل بعدي مورد استفاده قرار گيرد . در حال حاضر كوروت C7 داراي طرح موتور جلو بوده ولي وزن قابل ملاحظه اي از آن كاهش پيدا كرده چون طراحي آن به گونه اي است كه از هر واحد بنزين انرژي بيشتري دريافت ميكند . اين بدان معنا نيست كه در آن از ميل سوپاپ هاي نصب شده در بالا استفاده شده بلكه به احتمال زياد از تكنولوژي تزريق مستقيم سوخت در آن استفاده خواهد شد . استفاده از اين تكنولوژي به همراه افزايش نسبت تراكم موتور دلايل خوبي را براي افزايش نيروي توليدي موتور هستند . به احتمال زياد در كوروت C7 از يك موتور 8 سيلندر V شكل به حجم 5.5 ليتر استفاده خواهد شد . در ساخت اين كوروت از مجموعه اي از مواد كامپوزيتي ، آلومينيوم و منيزيم استفاده شده كه كاهش وزن تا حدود 1363 كيلوگرم را به دنبال داشته كه در عملكرد آن نيز بسيار تاثيرگذار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر