آگاهي از بروزرساني وبلاگ

براي دريافت آخرين مطالب ، ايميل خود را وارد كنيد (فراموش نكنيد كه بر روي لينك فعالسازي كه براي شما ايميل ميشود كليك كنيد!):

Powered by FeedBurner

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

معرفي تفنگ هاي سوپر تك تير انداز - بخش دوم



M-24 sws:
تفنگ M-24 بي شك سلاحي است كه مانند اسلحه افسانه اي ليانفيلد در تاريخ به يادگار خواهد ماند . اين اسلحه از سال 1988 بصورت رسمي به خدمت يگانهاي ارتش ايالات متحده درآمد و توانست در اولين تجربه رزمي خود در عمليات "طوفان صحرا" ضربات مهلكي بر پيكره نيروهاي عراقي وارد آورد.

M-24 بصورت گسترده ميز در عمليات تهاجم به افغانستان و عراق شركت كرد و با ثبت ركوردهاي قابل توجه ، بار ديگر برتريهاي خود را به رخ كشيد.
اين اسلحه با طول 1092 ميليمتر توانسته يك لوله 660 ميليمتري را در خود جاي دهد كه وجود پنج خان راستگرد به اين سلاح اجازه ميدهد گلوله هاي كارآمد 
7.62×51mm را مورد استفاده قرار دهد . گلوله اي كه مطالعات بالستيكي آن كامل بوده و دسته بندي هاي متعدد و آزمايشهاي گسترده آن به تك تيرانداز اجازه ميدهد تا با بهره برداري از جداول موجود ، به بهترين شكل به تنظيمات مربوط به سلاح خود بپردازد . طراحي اين اسلحه توسط طراحان كارخانه بزرگRemington انجام گرفته ، نامي كه به تنهايي براي اعتماد به M-24 كافي است . اين شركت تا پايان سال 2011 به تحويل M-24 به ارتش ايالات متحده ادامه خواهد داد و پس از آن خط توليد اين سلاح زيبا متوقف خواهد شد . تفنگ مورد بحث داراي سرعت دهانه 790 متر بر ثانيه است كه به آن اجازه ميدهد به برد موثر 800 متر دست يابد . اين سلاح با فشار مستقيم گاز باروت كار ميكند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر