آگاهي از بروزرساني وبلاگ

براي دريافت آخرين مطالب ، ايميل خود را وارد كنيد (فراموش نكنيد كه بر روي لينك فعالسازي كه براي شما ايميل ميشود كليك كنيد!):

Powered by FeedBurner

۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

فوايد مطالعه در آب


ما انسانها معمولا براي مطالعه ، مكانهاي خاصي را در نظر ميگيريم و بيشتر هم شيوه هاي نشسته و يا خوابيده را براي اينكار ميپسنديم . اما يكي از بهترين حالتها براي مطالعه كه متاسفانه بشر آنرا فراموش كرده است همانا در آب ميباشد و آن هم بصورت درازكش.
ميخواهيد بدانيد چرا؟
در اين هنگام به دليل انعطافي كه آب به بدن انسان ميبخشد ، عضلات همواره در نوعي حركت اما نامحسوس هستند كه اين خود يكي از مواردي است كه در برابر امراض و مشكلات قلبي ، بسيار مفيد واقع ميشود . از سوي ديگر منفذهاي پوست ما در حال جذب رطوبت است كه در دريا اين رطوبت با نمك همراه است كه تقويت پوستي را باعث ميشود و حتي در آب استخر هم تا حدودي به خاطر تابش نور آفتاب اين نمك به ميزان كمتر وجود دارد.
در واقع بدن انسان بصورت طبيعي به انواع و اقسام فعاليتها ميپردازد در حاليكه ما از آن هيچ آگاهي نداريم چرا كه اين فعاليتها ميني ماليستي است و به چشم و نظر ما نمي آيد ولي براي بدن بسيار مفيد است . يكي از بزرگترين فايده ها هنگام مطالعه در آب ، روي چشمان ما است . در واقع تابش نور روي نوشته ها نوار روشنايي كاملا طبيعي را براي چشمان ما بوجود مي آورد.
بخصوص اگر در هنگام مطالعه در آب ما پشت به آفتاب داشته باشيم . و سرانجام احساس لذتي است كه در هنگام مطالعه بدن ما در خود دارد چرا كه اصولا در آب بودن براي ما انسانها يك پديده لذت بخش است و در هنگام مطالعه به منظور جذب مطالب و نكات مهم آن در بيشترين و بالاترين ميزان است كه اصولا هدف اول مطالعه محسوب ميشود.
البته در آغاز ممكن است كمي احساس ناهماهنگ بودن را داشته باشيم اما پس از چند دقيقه كه بدن با شرايط خو گرفت ، خودمان ميتوانيم احساس خوبي داشته باشيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر